Вітаю Вас, Гість

Шкільна бібліотека

 

 

Фото Публия Корнелего.

Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.Фото Публия Корнелего.

 

Основні завдання і напрями роботи шкільної бібліотеки

спрямовані на виховання в учнів інформаційної культури,

любові та дбайливого ставлення до книги, культури читання,

формування і розвиток читацьких інтересів.

 

 

Специфіка роботи в школі-інтернаті полягає в тому,

що в школі є діти, які тут живуть, навчаються, проводять свій

вільний час. Тому для них створені домашні умови проживання,

доступ до інформації при  навчанні, написанні рефератів за

допомогою доступу до мережі Інтернет.

 

 

В бібліотеці виділено

кілька категорій споживачів інформації: педагоги, вихователі,

учні молодших, середніх і старших класів.

Книжковий фонд бібліотеки нараховує більше 14000

примірників художньої літератури.

 

 

Особливе місце займає література

краєзнавчого характеру, яка виділена в окремий фонд.

Книжковий фонд доповнюють періодичні видання для

вчителів-предметників, вихователів і школярів.

 

 

 

Формування і розвиток читацьких інтересів розпочинається

після запису учня в бібліотеку. Характерним для молодших

школярів є інтерес до всього, що вони бачать у бібліотеці.

А тому, підбираючи літературу для читання враховую це

і рекомендую книги з яскравими малюнками, великими

буквами і цікавими за змістом.

 

 

У формуванні читацьких інтересів середньої і старшої

школи є свої особливості. Дітей цього віку цікавить світ

пригод і фантастики, книги про житті однолітків, класична

література, різноманітні енциклопедії та енциклопедичні

словники. У книжковому фонді бібліотеки також виділено

літературу для дітей цього віку.

 

Бібліотека після ремонту має дуже привабливий вигляд 

поєднані читальний зал та абонемент приваблюють новими

меблями та  відкритим доступом до книжкового фонду.

Діти, насамперед, мають можливість оглянути полиці з

новими книгами, не оминають і читані-перечитані.

 

 

Бесіди «Книги-вірні друзі», «Як до нас прийшла книга»,

«Як користуватися бібліотекою» розширюють знання

про книгу, формують читацькі інтереси.

 

 

В бібліотеці постійно діють книжкові виставки різної

тематики, створені умови для розвитку навчально-виховного

процесу, культури читання та інформаційних потреб,

збагачення учнями основ бібліографічних знань та

навиками користування бібліографічною інформацією,

постійно виховується культура роботи з книгою.

 

 

 

Масові форми роботи: інтегровані уроки

( риторика-бібліографія) учні 9А, 9Б класу –

вчитель Н.Ф.Кривошей, бібліотекар Резнікова Л.О.,

бібліотечні уроки за планом бібліотеки та

пропозиціями вчителів, інформаційні години,

години спілкування, тематичні тижні.

 

 

 

 

 

 

 

Фото ремонту книг з учнями 4 Б класу, 

вихователь Григорьєва Г.Б.

 

 

 

 

 

 

 

Зустрічі в бібліотеці до 200-річчя з

Дня народження Т.Г.Шевченка

зі старшим науковим співробітником

краєзнавчого музею «Старофлотські казарми»

Олександренко І.І.