Шкільна бібліотека
Замовлення підручників
Основні завдання і напрями роботи шкільної бібліотеки
спрямовані на виховання в учнів інформаційної культури,
любові та дбайливого ставлення до книги, культури читання,
формування і розвиток читацьких інтересів.
Специфіка роботи в школі-інтернаті полягає в тому,
що в школі є діти, які тут живуть, навчаються, проводять свій
вільний час. Тому для них створені домашні умови проживання,
доступ до інформації при навчанні, написанні рефератів за
допомогою доступу до мережі Інтернет.
В бібліотеці виділено
кілька категорій споживачів інформації: педагоги, вихователі,
учні молодших, середніх і старших класів.
Книжковий фонд бібліотеки нараховує більше 14000
примірників художньої літератури.
Особливе місце займає література
краєзнавчого характеру, яка виділена в окремий фонд.
Книжковий фонд доповнюють періодичні видання для
вчителів-предметників, вихователів і школярів.
Формування і розвиток читацьких інтересів розпочинається
після запису учня в бібліотеку. Характерним для молодших
школярів є інтерес до всього, що вони бачать у бібліотеці.
А тому, підбираючи літературу для читання враховую це
і рекомендую книги з яскравими малюнками, великими
буквами і цікавими за змістом.
У формуванні читацьких інтересів середньої і старшої
школи є свої особливості. Дітей цього віку цікавить світ
пригод і фантастики, книги про житті однолітків, класична
література, різноманітні енциклопедії та енциклопедичні
словники. У книжковому фонді бібліотеки також виділено
літературу для дітей цього віку.
Бібліотека після ремонту має дуже привабливий вигляд –
поєднані читальний зал та абонемент приваблюють новими
меблями та відкритим доступом до книжкового фонду.
Діти, насамперед, мають можливість оглянути полиці з
новими книгами, не оминають і читані-перечитані.
Бесіди «Книги-вірні друзі», «Як до нас прийшла книга»,
«Як користуватися бібліотекою» розширюють знання
про книгу, формують читацькі інтереси.
В бібліотеці постійно діють книжкові виставки різної
тематики, створені умови для розвитку навчально-виховного
процесу, культури читання та інформаційних потреб,
збагачення учнями основ бібліографічних знань та
навиками користування бібліографічною інформацією,
постійно виховується культура роботи з книгою.
Масові форми роботи: інтегровані уроки
( риторика-бібліографія) учні 9А, 9Б класу –
вчитель Н.Ф.Кривошей, бібліотекар Резнікова Л.О.,
бібліотечні уроки за планом бібліотеки та
пропозиціями вчителів, інформаційні години,
години спілкування, тематичні тижні.
Фото ремонту книг з учнями 4 Б класу,
вихователь Григорьєва Г.Б.
Зустрічі в бібліотеці до 200-річчя з
Дня народження Т.Г.Шевченка
зі старшим науковим співробітником
краєзнавчого музею «Старофлотські казарми»
Олександренко І.І.