Вітаю Вас, Гість

Практичний психолог

Дістрянова Світлана Петрівна

 

 

 

 

 

 

Соціальний педагог: Фоменко Альона Сергіївна

 

 

 

01.06.2021 року відбувся захід з ММЦСССДМ

і учнями 4-х класів до дня захисту дітей.

 

Тема: Діти-наше майбутнє.

 

Мета:розвивати бажання вести активний спосіб

життя, дбати просвій фізичний і духовний розвиток;

 виховувати інтерес до занять спортом, до

ознайомлення з новинками літератури про здоровий

спосіб життя.

 

Найціннішим скарбом людства і кожної країни

зокрема, є діти. Саме вони в своїх руках тримають

ключі від нашого майбутнього.

Кожна дитина – чистий струмок і щоб він

залишався таким, його потрібно постійно 

підживлювати джерелами любові, ніжності,

добра. Але, на жаль, сьогодення українських

дітей є зовсім нерадісним: війна, соціальна

та економічна незахищеність призвели до того,

що діти досить швидко пізнають недосконалість

світу, втрачають своє дитинство.

 


Тому ми, дорослі, повинні захистити їх –

нашу надію та майбутнє.

 

1 червня – Всесвітній день захисту дітей.

 

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


 

 

В 3-В класі було проведено заняття з елементами тренінгу.

Тема: Запобігання булінгу.

Мета: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та

проявами, розвивати навички конструктивного вирішення

конфліктних ситуацій, толерантного ставлення,

формувати негативне ставлення до булінгу

(неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі).

 

Картинки по запросу види насилля | Economics lessons, Financial decisions, Cool things to make

 

Типи булінгу:

Фізичний: проявляється в побоях, штовхання,

підніжки, бійки, ляпаси.


Психологічний: бойкот, плітки (поширення завідомо

неправдивих чуток, що виставляють жертву в

невигідному світлі), ігнорування, ізоляція в

колективі, погрози, вимагання, прізвиська,

жести, що принижують, залякування.


Економічний: крадіжки, пошкодження, ховання, знищення

особистих речей, вимагання грошей.


Кібербулінг: цькування за допомогою соціальних мереж,

пересилка небажаних відео, фото матеріалів, знімання

на відео бійок чи інших видів приниження.

 

Булінг(bulling, від англ. bully – хуліган, забіяка, грубіян,

насильник) – це форма психічного насильства у вигляді

тиску, дискримінації, цькування, бойкоту, дезінформації,

псування особистих речей, фізичної розправи.


Рольова структура булінгу має три елементи:

 

•    Булер, або булі: переслідувач, агресор;


•    Жертва;


•    Спостерігачі.

 

 

Рекомендації учням щодо уникнення булінгу


Уникайте агресора та перебувай у товаристві друзів


Перебувай в оточені приятелів, щоб не залишатися

наодинці з недругом у коридорах або на перервах,

по дорозі додому, у транспорті.

Запропонуй те ж саме своєму другові.

 

Стримуй гнів


Розхвилюватися у зв’язку зі знущанням природно,

але саме цього і домагаються булери. Намагайся

не реагувати плачем, не червоній й не переймайся.

 Можна спробувати рахувати до 10, записувати свої

гнівні слова на аркуші паперу, робити глибокий вдих

або просто йти.

 

Дій хоробро, іди та ігноруй агресора


Твердо й чітко скажи йому, щоб він припинив,

а потім розвернись та піди. Намагайся ігнорувати

образливі зауваження, демонструй байдужість

чи вдавай, що ти захоплений бесідою по мобільному

телефону.

 

Усунь провокаційні чинники


Якщо булер вимагає від тебе грошей на обід,

принось обід із собою, кажи, що батьки не

дають тобі гроші. Якщо він намагається відібрати

твій музичний плеєр, айфон, планшет – не бери його

в школу. 

 

Розкажи дорослим про знущання


Психолог, учителі, соціальний педагог, класний керівник,

директор школи, батьки допоможуть припинити знущання,

а в разі її систематичного характеру – звернуться до

компетентних органів захисту прав дітей.

 

Поговори з кимось, кому ті довіряєш


Із працівниками школи, братом, сестрою або другом.

Вони можуть запропонувати корисні поради та

виправити ситуацію, також це допоможе тобі відчути

себе менш самотнім.

 

 

 

 

17.03.2021 року відбулася зустріч з спеціалістом

ММЦСССДМ та учнями 9,10 кл.

 

Тема: Статева безпека.  Ризикова сексуальна

поведінка. Міфи та реальність про ВІЛ/СНІД.

Відповідальність та безпека сексуальних

стосунків. Збереження репродуктивного

здоров'я.

 

Під час лекції  дитина дізнається:


•    що таке культура сексуального здоров'я;


•    анатомію та фізіологію людської сексуальності

(фізичне сексуальне здоров’я);


•    особливості віку: чуттєві зміни, сприйняття,

переживання, прояви і тд. (вік і сексуальність);


•    як будувати безпечні сексуальні стосунки;


•    як мати гармонійні стосунки зі своїм хлопцем

чи дівчиною (психологічне сексуальне здоров’я);


•    як розпізнати: тебе люблять, чи маніпулюють;


•    як сказати «НІ», коли від тебе вимагають сексу;


•    як бути обачним в соціальних мережах

(віртуальна безпека).

 

 

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

 

«Любов — це насамперед відповідальність,
а потім уже насолода, радість».
(Василь Сухомлинський)

 

«Підліткам говорять про засоби проти запліднення.
І ніколи не звеличують  самого явища».
(Франсуаза Дальто)

 

 

 

Пам'ятка батькам!

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

 

 

18.02.2021 року відбулася лекція з елементами

тренінгу з учнями 6-9 класів на тему: "Інтернет.

Конфіденційність у віртуальному світі.

Соціальні мережі. Кіберзлочинність.

Власна безпека".

 

Мета: сформувати уявлення про необхідність

критичного ставлення до відомостей з Інтернету;

ознайомити з правилами безпечного користування

послугами мережі Інтернет; розвивати інформаційну

культуру учнів, пам’ять, увагу, вміння захищати себе

та інформацію від шкідливих чинників Всесвітньої

мережі, практичні навички роботи з ПК. ; виховувати

бажання дотримуватись правил безпечного

поводження в Інтернеті.

 

 

Присутні: спеціаліст з ММЦСССДМ- Бондарь

Ксенія Миколаївна, соціальний педагог- Фоменко А.С.,

заступник ВР-Котенко Я.В., вчителі: Животова С.К.,

Комар К.Я, вихователь- Биченко М.О.

 

 

 

 

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

 

 

 

 

 

04.02.2021 відбувся батьківський клуб на тему:

"Вплив мас-медіа на Вашу дитину".

 

 

Мета: розширити й поглибити знання про Інтернет,

дослідити позитивні й негативні наслідки Інтернету,

розвивати уважність, спостережливість, виховувати

етичне ставлення між товаришами,дорослими,

інформаційну культуру учнів.

 

Обладнання: соціальні ролики про безпечний

Інтернет, проектор, ноутбук, мультимедійна дошка.

 

Учасники: батьки  школи-інтернату №7,

психолог - Дістрянова Світлана Петрівна,

соціальний педагог - Фоменко Альона Сергіївна

 

Картинки по запросу "що роблять діти в інтернеті"

 

 

 

 

 

20.01 і 21.01.2021 було проведено консиліум 

1,5-х класів на платформі ZOOM.

 

Згідно з річним планом школи – інтернату №7

 та з метою встановлення рівня адаптації учнів

1,5-х класів до навчально-виховного процесу,

для збереження психологічного здоров’я учнів і

попередження розвитку шкільної тривожності в

вересні – грудні 2020 року було перевірено

рівень соціально-психологічної адаптації учнів

1,5-х класів до школи.

 


    У зазначений період проведено:


1)відвідування уроків і класних годин , з метою

спостереження за учнями та визначення рівня

адаптації учнів до нових умов навчально-виховного

процесу;


2) відвідування позаурочних режимних моментів

з метою визначення рівня соціалізації особистості

кожного учня;


3) співбесіди з учителями, вихователями і шкільним

психологом стосовно особливостей поведінки учнів,

їх  потреб, інтересів;


4) діагностування учнів 1,5 класів (за згодою батьків

або опікунів).  Методика діагностики та корекційні заняття.

 

 

Як показує досвід,  перехід учнів до школи ІІ ступеню

супроводжується суттєвими змінами в житті дитини,

які часто є причиною або пусковим механізмом ряду

негативних процесів, які призводять до “внутрішнього

відходу від школи”, шкільної дезадаптації учнів.

 

 

Специфіка шкільної дезадаптації при переході в середню

школу полягає в тому, що ці явища мають масовий

характер і в значній мірі зумовлені об’єктивними

факторами, які пов’язані із змістом і організацією

навчального процесу і віковими особливостями учнів.

 


Аналіз отриманих результатів проведених діагностичних

методик дозволяє  виявити дітей з ознаками дезадаптації,

знайти причини у кожному випадку та намітити шляхи

подолання проблем, що виникли.    

 


Психолого-педагогічні  спостереження, спеціальні

дослідження і комплексна діагностика показали,

що більшість п’ятикласників адаптувалися до

навчально-виховного процесу:

 


-перебувають у спокійному, врівноваженому стані;


-рухливі на перервах і прогулянках;


-розуміють навчальні завдання вчителя;


-виявляють інтерес до нових людей;


-легко орієнтуються у школі;


-позитивно оцінюють власні дії;


-активні на уроках;


-комунікативні у спілкуванні.

 

 

 

 

 

03.12.2020 відбулася благодійна акція у співпраці з

адміністрацією Заводського району міста Миколаєва

до дня дітей з особливими потребами.

Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат

І-ІІІ ст. № 7 дуже вдячна  Дмитруку Віктору Мироновичу

за доброту, щедрість та милосердя!!!

 

 

Изображение

 

Изображение

Изображение

Изображение

 

 

 

 

27 листопада відбулася профілактична бесіда з учнями 9-А

класу щодо попередження булінгу в учнівському середовищі

та ознайомлення із законодавчими актами України щодо

протидії булінгу.

 

Изображение

Изображение

ИзображениеИзображение

Изображение

 

 

Батьківський клуб: "Вдалий вибір професіїї"

 

Мета: ознайомити батьків, опікунів і учнів про

навчальні заклади Миколаївщини та актуалізувати

знання підлітків про професії; створити умови для

прояву творчого і інтелектуального потенціалу учнів;

розширити знання учнів про світ професій.

 

 

         

 

 

          

 

 

 

Народна  мудрість говорить: На дерево дивись,

як родить, а на людину , як робить.

Обирай собі діло по душі. 

«Всі професії важливі –  обирай свою»

 

 

07.10. 2020 було проведено профорієнтаційні заняття

з учнями 9-11 класів.

 

 

 

 

08.10.2020 року відбувся захід для старшокласників

з представником ММЦСССДМ на тему: "Планування

свого життя: довгострокові та короткострокові цілі.

Соціально-побутова адаптованість до реального життя.

Життєві цінності, орієнтири та прагнення".

 

 

1 жовтня 2020 року відбувся батьківський клуб на тему:

"Адаптація першокласників до навчання у школі:

маленькі секрети важливого досвіду".  "Особливості

адаптаційного періоду учнів 5-х класів".

 

 

 

 

 

         

         

         

 

 

13 лютого 2019 року  в нашому закладі був

проведений правороз'яснювальний захід

для учнів 6-х класів. Тема заходу досить

актуальна – «Булінг. Його прояви та

профілактика в учнівському середовищі». 

 

Захід разом з психологічною службою

закладу спільно провели Плотніченко М.Д.

та Павлюк О.О., головні спеціалісти відділу

державної реєстрації друкованих засобів

масової інформації та громадських формувань

управління державної реєстрації

головного територіального управління

юстиції в Миколаївській області.

 

“Повір у себе”- фестиваль творчості дітей та молоді з функціональними обмеженнями за підтримки адміністрації Заводського району в Обласному Палаці культури. В тому числі і наші учасники заходу продемонстрували свої творчі надбання. Фестиваль відбувся у рамках Міжнародного Дня Інвалідів, який у світі відзначають 3 грудня   ! 

!                                                                                      Дякуємо за співпрацю!