Вітаю Вас, Гість

Янковська Марія Михайлівна

 

- вчитель біології.

 

 

 

 

Думати глобально-діяти локально!

 
 
Саме під таким девізом Президент учнівського самоврядування 
 
школи-інтернату № 7 Скворцова Марія вирушила на очний тур
 
Всеукраїнського конкурсу винахідницьких та раціоналізаторських 
 
проектів еколого - натуралістичного напряму. 
 
 
 [ ?]
Наставник Марії під час презентації вчитель біології, 
 
вчитель методист Янковська Марія Михайлівна. 
 
 
 
                                
 
Наочність (відповідно темі) доповнювала зміст презентації. 
 
 
 
                           
 
 
Машу уважно і серйозно вислуховують члени журі: 
 
 
Назаренко Володимир Іванович - провідний науковець Інституту
 
біохімії ім. О.В.Палладіна НАН, кандидат біологічних наук;
 
 
                              
 
 
 
 
Мартинова Світлана Ємельянівна - головний спеціаліст Українського 
 
Центру інноватики та патентно - інформаційних послуг. 
 
 
Змістовна та аргументована "Презентація екологічних проектів
 
стану довкілля в мікрорайоні школи-інтернату № 7 м. Миколаєва"
 
на секції "екологічно безпечні технології та прикладна екологія" 
 
принесли нам успіх!!!
 
 
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
 
Національний Еколого - натуралістичний центр учнівської молоді 
 
нагородили Скворцову Марію ученицю 11-б класу загальноосвітньої 
 
санаторної школи - інтернату № 7 м. Миколаєва 
 
за ІІІ місце у фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу 
 
винахідницьких та раціоналізаторських проектів 
 
еколого - натуралістичного напряму: 
 
"Природа-людина-виробництво-екологія"
 
                           
 
                                 Маша серед фіналістів!
 
                           
 
 
 
                          Країна "Юннатія", успіх, багато друзів!
 
                                
 
Адміністрація школи, друзі та вчителі радіють успіху нашого 
 
Президента учнівського самоврядування
 
 
 

12  грудня  кабінет біології перетворився на 

 
лабораторію "Здорова їжа". У повсякденному житті
 
 кожен з нас є споживачем продовольчих товарів.
 
 Прийшов час вести розмову про економічну і 
 
споживацьку грамотність, про харчові добавки і 
 
ГМО, які використовують для виробництва 
 
продуктів харчування , про їх користь і шкідливість.
 
 
 
Під час уроку присутні відвідали науково-
 
дослідницьку консультацію, де учні -консультанти 
 
ознайомили:
 
 
1) з основними принципами здорового харчування
 
 і правами споживача;
 
2)проведено екологічну експертизу на деякі 
 
продукти харчування , для того щоб відповісти на
 
 запитання: "Чи завжди за яскравою етикеткою
 
 знаходиться якісний і корисний товар?"
 
 
 
Згідно Закону "Про захист прав споживачів" ми
 
 маємо право вимагати достовірну інформацію про 
 
товар.Вимагати сертифікат якості.
 
 
 
"Делегати" від груп розбирають "Кошик споживача"
 
 (Шкідливі та корисні продукти)
 
 
 
 
 
Довгорученко В. Пономарьов Д. Топ-10 
 
найшкідливіших продуктів харчування(жувальні 
 
цукерки, чіпси, локшина, сіль, алкоголь).
 
 
 
 
 
 
Група "Науковці" довела необхідність відновлення
 
 енергії з урахуванням енергозатрат.
 
 
 
 
 
 
Лобанова Л. Гучек В. проводять екологічну 
 
експертизу в лабораторії "Здорова їжа".
 
 
 
 
Котов Є. ,Бабін К., Довгорученко В. досліджують
 
 "вибуховий характер" "Кока-Коли".
 
 
 
 
Кривенко В. під час ділової гри "Мікрофон" 
 
цікавиться , яку інформацію будуть 
 
використовувати  споживачі в супермаркеті.
 
 
 
 
Мамурко О.,Сіотка В. чітко знають, що етикетка
 
 містить багато данних про товар.
 
 
 
 
 
Жалейко Валя як лікар-дієтолог, дає суттєві 
 
рекомендації щодо норм харчування.
 
 
 
 
Бабін К.,Павленко В., та Саварін Д. в ролі генних 
 
інженерів презентують інформацію про трансгенні і 
 
ГМО продукти та "Е-шки".
 
 
 
 
 
Котов Женя - зав. лабораторією "Здорова їжа".
 
 
 
 
Наш класний керівник Світлана Костянтинівна та
 
вчитель біології Марія Михайлівна разом з нами 
 
відвідали лабораторію " Здорова їжа" , де 
 
проводиться експертиза продуктів.
 
 
 
 
 
 
 
Хочеться сподіватися, що сучасна людина, 
 
незважаючи на високий ритм і складність життя,
 
 буде приділяти збереженню свого здоров'я 
 
достатньо уваги .
 
 
Віримо, що у нас це вийде!!!
 
 
 
 
 

22 січня відбулося засідання шкільного

 
інтелектуального клубу «Ерудит» .
 
 
 
Цього дня свої знання з біології показали не тільки 
 
учасники команд, а й чисельна аудиторія їх 
 
вболівальників, гостей.
 
 
 
Гра –то не просто забава , а водночас і весела 
 
школа життя .
 
 
 
В іграх закладена мудрість; вони не лише розвивають
 
фантазію , кмітливість ,спритність , а й вчать 
 
справедливості,чесності , бережливого 
 
ставлення до всього живого . 
 
 
 
Вчитель біології Янковська Марія Михайлівна
 
створила на засіданні біологічної інтелектуальної гри
 
атмосферу доброзичливості, дружби , потягу до 
 
пізнання та збереження краси всього живого .
 
 
 
Мета: Активізувати творчу пізнавальну діяльність учнів; 
 
сприяти змістовному і веселому відпочинку вихованців 
 
Школи-інтернату №7 в позаурочний час.
 
 
 
Учням 8-А та 8-Б класу була запропонована біологічна 
 
інтелектуальна гра «Пригоди в замку на острові Біо». 
 
Замком на час гри була школа, а острів «Біо»- це знання 
 
з біології . 
 
 
 
Створено дві команди :Збірна юнаків 8х класів «Інтерни»
 
( капітан Фурманов Богдан) та збірна дівчат 8х класів 
 
«Ботаніки на Тітаніку» (kапітан Тимченко Марія ). 
 
Сходинки до перемоги – це слайд-шоу, сюрприз-завдання,
 
розгадування криків тварин… 
 
 
 
Всі сходинки учасники долали
 
швидко, жартівливо, науково-обґрунтовано, сміливо. 
 
 
 
«Інтерни» прибули на острів «Біо», щоб всі сюрпризи і 
 
завдання розгадать.
 
 Та школу-інтернат на високий рівень припіднять …. 
 
«Ботаніки» ! Тітанік наш об айсберг знань не розіб’ється.  
 
До Біо-таємниць він добереться ! 
 
 
 
 Цікава змістовна біологічна гра – то сила, інтелект, 
 
активність, дружба, дух змагань!
 
 Рушійна сила в інтернаті –сила знань! 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

 

Інтегровані уроки.


(з досвіду роботи).


 

 

Інтегрований підхід є ефективним методом засвоєння

учнями знань і навичок  з певних предметів. 

Цей тип інтеграції дозволить підвищити рівень розвитку

мовленевих здібностей і вмінь, 

активізувати розумову діяльність, розвивати 

пізнавальний інтерес і зберігати в пам`яті набуті знання, 

використовувати їх у повсякденному житті. 


Успіх навчання багато в чому буде залежати від кількості

необхідних взаємопов`язаних фактів і явищ.

Творчий підхід до кожного уроку, зв`язок з реальним

життям допоможе учням не тільки засвоїти тему,

а й залишить глибоке розуміння інших людей, допоможе

зрозуміти себе самого.

Таким чином, ми формуємо в учнів необхідні для життя

компетентності: з цією метою в 8-х класах

проведено інтегрований урок: біологія і географія.


 

Тема: Тваринний світ України.

 

Мета: - формувати пізнавальну, соціальну та

комунікативну компетентності; 

моральну відповідальність за дії людини

в природі.

 

Працювали з учнями два вчителя:

Янковська М.М., та Сурмачова Є.М.


Творчий підхід, активність учнів, різноманітні методи

та прийоми роботи в групах дозволили

досягти мети інтегрованого бінарного уроку

та очікуваних результатів.

 

В ході уроку були виділені основні блоки: 


-історико-географічний;

-законодавчий;

-природоохоронний;

-картографічний;

-творча лабораторія.

 

Упевнені, що наш урок залишиться не просто словами,

а доторкнеться до серця кожного.

 
Пречиста діво, збережи цей світ,


А в ньому - нашу рідну Україну.


Сади і гори, ріки і моря,


Пташину, і звірину, і людину...

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конференція "Ні наркотикам!" 

 

Конференція "Ні наркотикам!" відбулася 18.04.14 року.

 

Мета: пропаганда здорового способу життя; довести

та викликати негативне ставлення до наркоманії, до

вживання наркотиків, які завдають великої шкоди

здоров’ю людини.

 

У прес-конференції, яку провели учні 9-а класу

разом з вихователем Животовою Світланою

Костянтинівною та вчителем біології Янковською

Марією Михайлівною,брали участь учні-

спеціалісти:хімік,лікарі-наркологи,психолог,

правознавець.

 

В ході "ділової гри":

 

1) були висвітлені міфи та факти про наркотики;

 

2) з’ясовано, як впливають "важкі" та "легкі"

наркотики на організм підлітків;

3)причини вживання;

4) ознаки наркоманії та характерні симптоми і прояви

хвороби;

5) кримінальна відповідальність передбачана за

незаконне виготовлення, збереження ,збут наркотиків.

 

    Виступи учнів-спеціалістів супроводжувались

презентіціями відео-фрагментів по темі:

 

1) Наркотики-це отрута;

2) Чисте тіло-ясний розум;

3) Наркотики-це"біла смерть";

 

Як би не було важко перебувати віч-на -віч зі своїми

проблемами,наслідки вживання наркотиків завжди

гірші, ніж та проблема , яку людина

намагається вирішити за допомогою отрути,тому що

вони позбавляють життя тих відчуттів та радощів,

заради яких ми й живемо.

 

Скажи "НІ" наркотикам, скажи "ТАК" життю!

 

 

 

 

 

Конференція "Наукова-молодь -2014"

 


27 березня 2014 року в Миколаєвському

політехнічному інституті відбулась ІХ

відкрита студентсько-учнівська конференція

"Наукова молодь - 2014".

 

Тематика конференції присвячена розгляду

проблем з актуальних наукових напрямів,

над якими працюють науковці та студенти.

 

Свою проектну роботу в секції

"Природничо-математичні та інформаційні

дослідження" презентувала учениця 10 класу

Сопільняк Антоніна.

 

Наша Тоня виступала на пленарному засіданні.

Презентація проекту на тему: "Мислити

глобально-діяти локально" була високо оцінена

членами оргкомітету.

 

Друга наша учениця Жалейко

Валентина, учениця 9-а класу в секції

"Здоров`я людини і фізична реабілітація"

презентувала проект на тему : Складові

здоров`я та валеологічні аспекти

його збереження"

 

16 травня 2014 року в Миколаївському

політехнічному інституті

пройшли урочисті святкування

"Дня науки в Україні".

 

Відзначені кращі наукові дослідження  

"Наукові зірки майбутнього".

 

Серед нагороджених учасників наші

Сопільняк Антоніна та Жалейко Валентина,

які отримали Дипломи ІІ ступенів та медалі.

 


Науковий керівник проектних робіт

Янковська М.М.