Для 6-го класу
Для 9-го класу (Всесвітня історія)
Для 10 го класу.
Для 11-го класу
Для 5-х класів
Для 8-х класів
Для 9-х класів
Завдання учням 10 класу: "Чи потрібна інтернет-цензура"?
- Ні непотрібна, адже інтернет - це інструмент для саморозвитку, від виховання і цілей
людини залежить як себе розвивати.
Кліменко Анна
-Потрібна , щоб діти не бачили негативного контенту який руйнує їх психіку, є група "Синій кіт",
булінг в соцмережах, порнографія тощо
Марієтта
- Непотрібна, треба лише обмежити дитячий контент від дорослого контенту . І все.
Влад
Соцмережі повинні ввести правило- щоб писати повідомлення можна
було тільки тоді, коли інший користувач дав дозвіл . А в іншому інтернет є унікальне середовище
для саморозвитку, дистанційного навчання, заробітку через інтернет-магазини
підвищення власної обізнаності в багатьох питаннях,
Інтернет, це лише інструмент. вся справа в тому , як його використовувати...
Дмитро
Потрібно заборонити - рекламу інтернет-казино, сайти з інтернет-казіно, гіви в Instagram, порно-сайти.
Анастасія
Завдання на канікули:
Для 10-х- 11-х класів
"Україна в Другій світовій війні"
1. Відеоматеріал
3. Довідник Земерової Т і Скирди І.
Для 8-х класів
Подивіться короткий відеоролик "Іван Мазепа"
з циклу документального серіалу "Історія Українських земель"
і дайте відповіді на питання:
1. Чому запорожці Сірка не вбили Мазепу, коли захопили того
у полон у 1674р? Про які особисті якості Івана Мазепи
це свідчить?
2. Як Мазепа став гетьманом?
3. Чому Мазепа перейшов на бік Карла XII?
4. Як Петро І відреагував на перехід Мазепи на бік Карла XII
5. Чи вважаєте ви Івана Мазепу видатним українським
гетьманом? Чому? Доведіть свою думку?
Для 7-х класів
Завдання учням 7-х класів
Подивиться художній фільм "Стріли Робін Гуда"
знятий по мотивам класичних середньовічних
англійських балад, та дайтте відповіді
на наступні питання:
1. Яким темам були присвячені середньовічні
балади?
2. Що в них оспівувалось і вважалось взірцевим а
що навпаки засуджувалось і вважалось негідним?
Які людські якості прославлялись в баладах?
3. Наскільки балади відповідали історичній дійсності
(зокрема балада про Робін Гуда), що в них можна
вважати вигадкою а що реальністю?
4. Зробіть висновок- обгрунтуйте власне ставлення до
англійських середньовічних балад.
Завдання учням 6-х класів:
подивиться художній фільм "Олескандр"
та дайте відповіді на наступні питання:
1. Який основний урок повинен був для себе засвоїти
Олександр навчаючись боротьбі у дитинстві?
2. Яку інформацію про персів отримав Олександр
з уроків Аристотеля?
3. Як ви розумієте слова Аристотеля - "Схід
поглинає людей разом з їх мріями".
4. Чому мешканці Фів, негативно ставились до
Олександра після того, як той став царем Македонії?
5. Де Олександру поклонялись як богу? Чому?
6. Як називалась перша битва Олександра,
про яку згадується у фільмі?
7. Дарій до битви, про яку йдеться у попередньому
питанні, пропонував Олександру одружитись на своїй
дочці і обіцяв подарувати їм у придане землі к заходу
від Єгипту. Олександр не погодився?. Чому?
Наскільки цей вчинок Олександра був вірним
з вашої точки зору? Чому?
8. Як відносився Олександр до грошей і багатств
Вавилона? Чи можна стверджувати що він вирішив
здійснити свій великий похід на Схід проти персів
з метою збагатитись, так само як його батько
Філіп мріяв захопити золоті копальні
Південного узбережжя Фракії?
9. Після захоплення Вавилона полководці Олександра
пропонували йому зупинитись і не йти далі, адже в їх
руках безліч коштовностей і багатств, навіщо ганятись
за Дарієм, хто знає що буде далі,- але Олександр
відмовився. Чому?
10. Після розмови зі Статирою, дочкою перського царя Дарія,
Олександр назвав її -"Істинною дочкою великого царя",
як ви думаєте чому?
11. Проглядаючи діалог Олександра з Гефестіоном поясніть
у чому бачив головну мету свого походу Олександр? Яке
майбутнє він готував для підкорених ним народів. Висловіть
своє ставлення до такої позиції Олександра?
12. На думку авторів фільму в землях Індії вода була надзвичайно
брудною, що вживали замість води воїни Олександра?
13. Поясніть причину конфлікту між Олександром і Кліптом?
Хто з них правий ? Чому?
14. Як загинув Олександр Македонський.?
15. Яку оцінку Олександру дає Птолемей, вже у похилому віці,
наприкінці фільму? Чи погоджуєтесь ви з нею? Чому?
Завдання учням 6-х класів:
Подивіться документальний фільм:
"Як створювались імперії. Рим"
та дайте відповіді на наступні питання:
1. Чому під час будівництва мостів через річки
римляни вбивали опорні палі під кутом а не вертикально?
2. Чому римські споруди зводились достатньо швидко і
відрізнялись високою міцністю?
3. Без якого винаходу римлян було б неможливо
будівництво Риму, як справжнього «античного мегаполісу»
з мільйонним населенням?
4. В чому основна відмінність між сучасними та
давньоримськими дорогами з т.з. авторів фільму?
Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Чому?
5. Як ми знаємо в Колізеї свого часу відбувались
морські битви (арена затоплювалась водою з підземних
каналів які з’єднувались з найближчим акведуком).
Але ці битви згодом припинили. Чому?
6. Чому терми Каракалли автори фільму вважають
останнім великим подвигом римських інженерів?
Завдання учням 6-х класів:
Подивіться документальний фільм:
"Рим-розквіт та занепад імперії. Константин Великий"
та дайте відповіді на наступні питання:
- Чому Діоклетіан, після того як розділів імперію на 4 частини,
- організувавши тетрархію, тримав при своєму дворі дітей своїх
- співправителей, в тому числі і Константина?
- Як Константин став імператором Римської імперії?
- Напад яких варварських племен відбив Константин у 306р ?
- Поясніть як Константину вдалось перемогти Максенція у
- Мульвієго мосту?
- Чому Константин оголосив Християнство державною
- релігією Римської імперії?
- Чому Константин оголосивши християнство державною
- релігією у 313 р., сам охрестився лише у 337р,
- наприкінці свого життя?
Інтерв'ю - як важливе джерело дослідження історії!
Проект учениці 11 класу Макарової Оксани
"Голодомор-1932-1933рр. Інтерв'ю з очевидцем подій"
Про голодомор розповів прадідусь Оксани
Савенко Іван Стефанович
Історія України
Тема: Культура Київської Русі
Завдання для учнів 7-х класів 03.12.14.
Термін виконання до 21.12.14.
Розшифруйте напис на берестяній грамоті і поясніть,
як саме ви змогли його розшифрувати.
Історія України
7 клас
Атлас - скачати
Контурні карти - скачати
Жодних програм для роботи з атласами чи картами скачувати не потрібно.
Проекти учнів 7-х класів на тему - "Мій улюблений
історичний діяч" з використанням інтерактивної дошки.
Дата - 20.03.15
Основна мета проекту - учні повинні визначити риси харатеру
притаманні певному історичному діячу спираючись на
достовірні історичні факти внаслідок опрацювання певного
історичного матеріалу.
7а клас - Мальцева Людмила - "Ярослав Мудрий".
7б клас - Кононова Анастасія - "Данило Галицький".
7в клас - Лівандовська Вікторія- "Данило Галицький".
Для учнів 5-х класів