Вітаю Вас, Гість

 

Для 6-го класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Для 9-го класу (Всесвітня історія)

 

 

 

 

 

 

Для 10 го класу.

 

 

 

 

Для 11-го класу

 

 

 

 

 

 

Для 5-х класів 

 

Для 8-х класів 

 

Для 9-х класів 

 

 

Завдання учням 10 класу: "Чи потрібна інтернет-цензура"? 

 

- Ні непотрібна, адже інтернет - це інструмент для саморозвитку, від виховання і цілей

людини залежить як себе  розвивати.

Кліменко Анна 

 

-Потрібна , щоб діти не бачили негативного контенту який руйнує їх психіку, є група "Синій кіт",

булінг в соцмережах, порнографія тощо

Марієтта 

 

- Непотрібна, треба лише обмежити дитячий контент від дорослого контенту . І все.

Влад

 

Соцмережі повинні ввести правило- щоб писати повідомлення можна

було тільки тоді, коли інший користувач дав дозвіл . А в іншому інтернет є унікальне середовище 

для саморозвитку, дистанційного навчання, заробітку через інтернет-магазини

підвищення власної обізнаності в багатьох питаннях,

Інтернет, це лише інструмент. вся справа в тому , як його використовувати...

Дмитро

 

Потрібно заборонити - рекламу інтернет-казино, сайти з інтернет-казіно, гіви в Instagram, порно-сайти.

Анастасія 

 

 

 

Завдання на канікули:

 

Для 10-х- 11-х класів

"Україна в Другій світовій війні"

1. Відеоматеріал 

 

2. Електронний атлас 

3. Довідник Земерової Т і Скирди І.  

4. Довідник Власова В.С.  

5.Тести

 

 

Для 8-х класів

 

Подивіться короткий відеоролик "Іван Мазепа"   

з циклу документального серіалу "Історія Українських земель"

і дайте відповіді на питання: 

 

1. Чому запорожці Сірка не вбили Мазепу, коли захопили того

у полон у 1674р?  Про які особисті якості Івана Мазепи

це свідчить?

2.  Як Мазепа став гетьманом? 

3. Чому Мазепа перейшов на бік Карла XII?  

4. Як Петро І відреагував на перехід Мазепи на бік Карла XII

5. Чи вважаєте ви Івана Мазепу видатним українським

гетьманом?  Чому? Доведіть свою думку?

 

 
 

 

Для 7-х класів

 

 

 

Завдання учням 7-х класів

 

Подивиться художній фільм "Стріли Робін Гуда"

 

знятий по мотивам класичних середньовічних

 

англійських балад, та дайтте відповіді

 

на наступні питання:

 

 

1. Яким темам були присвячені середньовічні

балади?

2. Що в них оспівувалось і вважалось взірцевим а 

що навпаки засуджувалось і вважалось негідним?

Які людські якості прославлялись в баладах?

 

3. Наскільки балади відповідали історичній дійсності

(зокрема балада про Робін Гуда), що в них можна

вважати вигадкою а що реальністю?

 

4. Зробіть висновок- обгрунтуйте власне ставлення до

англійських середньовічних балад.

 

 

 

 

 

 

Завдання учням 6-х класів:

 

подивиться художній фільм "Олескандр" 

 

та дайте відповіді на наступні питання:

 

 

1. Який основний урок повинен був для себе засвоїти

Олександр навчаючись боротьбі у дитинстві?

2. Яку інформацію про персів отримав Олександр

з уроків Аристотеля?

3. Як ви розумієте слова Аристотеля - "Схід

поглинає людей разом з їх мріями".

4. Чому мешканці Фів, негативно ставились до

Олександра після того, як той став царем Македонії?

5. Де Олександру поклонялись як богу? Чому?

6. Як називалась перша битва Олександра,

про яку згадується у фільмі?

7. Дарій до битви, про яку йдеться у попередньому

питанні, пропонував Олександру одружитись на своїй

дочці і обіцяв подарувати їм у придане землі к заходу

від Єгипту. Олександр не погодився?. Чому?

Наскільки цей вчинок Олександра був вірним

з вашої точки зору? Чому? 

8. Як відносився Олександр до грошей і багатств

Вавилона? Чи можна стверджувати що він вирішив

здійснити свій великий похід на Схід проти персів

з метою збагатитись, так само як його батько

Філіп мріяв захопити золоті копальні

Південного узбережжя Фракії?

9. Після захоплення Вавилона полководці Олександра

пропонували йому зупинитись і не йти далі, адже в їх

руках безліч коштовностей і багатств, навіщо ганятись

за Дарієм, хто знає що буде далі,- але Олександр

відмовився. Чому?

10. Після розмови зі Статирою, дочкою перського царя Дарія,

Олександр назвав її -"Істинною дочкою великого царя",

як ви думаєте чому?

11. Проглядаючи діалог Олександра з Гефестіоном поясніть

у чому бачив головну мету свого походу Олександр? Яке

майбутнє він готував для підкорених ним народів. Висловіть

своє ставлення до такої позиції Олександра?

12. На думку авторів фільму в землях Індії вода була надзвичайно

брудною, що вживали замість води воїни Олександра?

13. Поясніть причину конфлікту між Олександром і Кліптом?

Хто з них правий ?  Чому?

14. Як загинув Олександр Македонський.?

15. Яку оцінку Олександру дає Птолемей, вже у похилому віці,

наприкінці фільму? Чи погоджуєтесь ви з нею? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

Завдання учням 6-х класів:

 

Подивіться документальний фільм:

 

"Як створювались імперії. Рим"

 

та дайте відповіді на наступні питання:

 

 

1. Чому під час будівництва мостів через річки

римляни вбивали опорні палі під кутом а не вертикально?

2. Чому римські споруди зводились достатньо швидко і  

відрізнялись високою міцністю?

3. Без якого винаходу римлян було б неможливо

будівництво Риму, як справжнього  «античного мегаполісу»

з мільйонним населенням?

4. В чому основна відмінність між сучасними та

давньоримськими дорогами з т.з. авторів фільму?

Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Чому?

5. Як ми знаємо в Колізеї свого часу відбувались

морські битви (арена затоплювалась водою з підземних

каналів які з’єднувались з найближчим акведуком).

Але ці битви згодом припинили. Чому?

6. Чому терми Каракалли автори фільму вважають

останнім великим подвигом римських інженерів?

 

 

 

 

 

Завдання учням 6-х класів:

Подивіться документальний фільм:

"Рим-розквіт та занепад імперії. Константин Великий"

та дайте відповіді на наступні питання:

 

  • Чому Діоклетіан, після того як розділів імперію на 4 частини,
  • організувавши тетрархію, тримав при своєму дворі дітей своїх
  •  співправителей, в тому числі і Константина?
  •  
  • Як Константин став імператором Римської імперії?
  •  
  • Напад яких варварських племен відбив Константин у 306р ?
  •  
  • Поясніть як Константину вдалось перемогти Максенція у
  • Мульвієго мосту?
  •  
  • Чому Константин оголосив Християнство державною
  • релігією Римської імперії?
  •  
  • Чому Константин оголосивши християнство державною
  • релігією у 313 р., сам охрестився лише у 337р,
  • наприкінці свого життя?                                                                                                          

 

Інтерв'ю - як важливе джерело дослідження історії!

 

Проект учениці 11 класу Макарової Оксани

"Голодомор-1932-1933рр. Інтерв'ю з очевидцем подій"

Про голодомор розповів прадідусь Оксани

Савенко Іван Стефанович

 

 

Історія України

Тема: Культура Київської Русі 

Завдання для учнів 7-х класів 03.12.14. 

Термін виконання до 21.12.14.

 

Розшифруйте напис на берестяній грамоті і поясніть,

як саме ви змогли його розшифрувати. 

 

 

Історія України 

7 клас 

Атлас - скачати

Контурні карти - скачати 

Жодних програм для роботи з атласами чи картами скачувати не потрібно.

 

Проекти учнів 7-х класів на тему - "Мій улюблений

історичний діяч" з використанням інтерактивної дошки. 

Дата - 20.03.15

Основна мета проекту -  учні повинні визначити риси харатеру

 

притаманні певному історичному діячу спираючись на

 

достовірні історичні факти внаслідок опрацювання певного

 

історичного матеріалу.

 

7а клас - Мальцева Людмила - "Ярослав Мудрий".

7б клас - Кононова Анастасія - "Данило Галицький".

7в клас - Лівандовська Вікторія- "Данило Галицький".

 

 

 

Для учнів 5-х класів 

 
Виконайте наступне завдання
 
 
Заповніть пропуски в реченні використовуючи наведену
 
 
нижче карту атласу