Вітаю Вас, Гість

Для 7 класів

 

 

Завдання учням 7-х класів

 

Подивиться художній фільм "Стріли Робін Гуда"

 

знятий по мотивам класичних середньовічних

 

англійських балад, та дайтте відповіді

 

на наступні питання:

 

 

1. Яким темам були присвячені середньовічні

балади?

2. Що в них оспівувалось і вважалось взірцевим а 

що навпаки засуджувалось і вважалось негідним?

Які людські якості прославлялись в баладах?

 

3. Наскільки балади відповідали історичній дійсності

(зокрема балада про Робін Гуда), що в них можна

вважати вигадкою а що реальністю?

 

4. Зробіть висновок- обгрунтуйте власне ставлення до

англійських середньовічних балад.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання учням 6-х класів:

 

подивиться художній фільм "Олескандр" 

 

та дайте відповіді на наступні питання:

 

 

1. Який основний урок повинен був для себе засвоїти

Олександр навчаючись боротьбі у дитинстві?

2. Яку інформацію про персів отримав Олександр

з уроків Аристотеля?

3. Як ви розумієте слова Аристотеля - "Схід

поглинає людей разом з їх мріями".

4. Чому мешканці Фів, негативно ставились до

Олександра після того, як той став царем Македонії?

5. Де Олександру поклонялись як богу? Чому?

6. Як називалась перша битва Олександра,

про яку згадується у фільмі?

7. Дарій до битви, про яку йдеться у попередньому

питанні, пропонував Олександру одружитись на своїй

дочці і обіцяв подарувати їм у придане землі к заходу

від Єгипту. Олександр не погодився?. Чому?

Наскільки цей вчинок Олександра був вірним

з вашої точки зору? Чому? 

8. Як відносився Олександр до грошей і багатств

Вавилона? Чи можна стверджувати що він вирішив

здійснити свій великий похід на Схід проти персів

з метою збагатитись, так само як його батько

Філіп мріяв захопити золоті копальні

Південного узбережжя Фракії?

9. Після захоплення Вавилона полководці Олександра

пропонували йому зупинитись і не йти далі, адже в їх

руках безліч коштовностей і багатств, навіщо ганятись

за Дарієм, хто знає що буде далі,- але Олександр

відмовився. Чому?

10. Після розмови зі Статирою, дочкою перського царя Дарія,

Олександр назвав її -"Істинною дочкою великого царя",

як ви думаєте чому?

11. Проглядаючи діалог Олександра з Гефестіоном поясніть

у чому бачив головну мету свого походу Олександр? Яке

майбутнє він готував для підкорених ним народів. Висловіть

своє ставлення до такої позиції Олександра?

12. На думку авторів фільму в землях Індії вода була надзвичайно

брудною, що вживали замість води воїни Олександра?

13. Поясніть причину конфлікту між Олександром і Кліптом?

Хто з них правий ?  Чому?

14. Як загинув Олександр Македонський.?

15. Яку оцінку Олександру дає Птолемей, вже у похилому віці,

наприкінці фільму? Чи погоджуєтесь ви з нею? Чому?

 

 

 

 

 

 

Завдання учням 6-х класів:

 

Подивіться документальний фільм:

 

"Як створювались імперії. Рим"

 

та дайте відповіді на наступні питання:

 

 

1. Чому під час будівництва мостів через річки

римляни вбивали опорні палі під кутом а не вертикально?

2. Чому римські споруди зводились достатньо швидко і  

відрізнялись високою міцністю?

3. Без якого винаходу римлян було б неможливо

будівництво Риму, як справжнього  «античного мегаполісу»

з мільйонним населенням?

4. В чому основна відмінність між сучасними та

давньоримськими дорогами з т.з. авторів фільму?

Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Чому?

5. Як ми знаємо в Колізеї свого часу відбувались

морські битви (арена затоплювалась водою з підземних

каналів які з’єднувались з найближчим акведуком).

Але ці битви згодом припинили. Чому?

6. Чому терми Каракалли автори фільму вважають

останнім великим подвигом римських інженерів?

 

Завдання учням 6-х класів:

Подивіться документальний фільм:

"Рим-розквіт та занепад імперії. Константин Великий"

та дайте відповіді на наступні питання:

  • Чому Діоклетіан, після того як розділів імперію на 4 частини, організувавши тетрархію, тримав при своєму дворі дітей своїх співправителей, в тому числі і Константина?
  • Як Константин став імператором Римської імперії?
  • Напад яких варварських племен відбив Константин у 306р ?
  • Поясніть як Константину вдалось перемогти Максенція у Мульвієго мосту?
  • Чому Константин оголосив Християнство державною релігією Римської імперії?
  • Чому Константин оголосивши християнство державною релігією у 313 р., сам охрестився лише у 337р, наприкінці свого життя?                                                                                                          

 

Інтерв'ю - як важливе джерело дослідження історії!

 

Проект учениці 11 класу Макарової Оксани

"Голодомор-1932-1933рр. Інтерв'ю з очевидцем подій"

Про голодомор розповів прадідусь Оксани

Савенко Іван Стефанович

 

 

 

Історія України

Тема: Культура Київської Русі 

Завдання для учнів 7-х класів 03.12.14. 

Термін виконання до 21.12.14.

 

Розшифруйте напис на берестяній грамоті і поясніть,

як саме ви змогли його розшифрувати. 

 

 

Історія України 

7 клас 

Атлас - скачати

Контурні карти - скачати 

Жодних програм для роботи з атласами чи картами скачувати не потрібно.

 

Проекти учнів 7-х класів на тему - "Мій улюблений

історичний діяч" з використанням інтерактивної дошки. 

Дата - 20.03.15

Основна мета проекту -  учні повинні визначити риси харатеру

 

притаманні певному історичному діячу спираючись на

 

достовірні історичні факти внаслідок опрацювання певного

 

історичного матеріалу.

 

7а клас - Мальцева Людмила - "Ярослав Мудрий".

7б клас - Кононова Анастасія - "Данило Галицький".

7в клас - Лівандовська Вікторія- "Данило Галицький".

 

 

 

Для учнів 5-х класів 

 
Виконайте наступне завдання
 
 
Заповніть пропуски в реченні використовуючи наведену
 
 
нижче карту атласу