Інклюзивне навчання — це процес розвитку загальної освіти який забезпечує доступність освіти для дітей з особливими потребами.
З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти школа-інтернат № 7 використовує існуючі ресурси і впроваджує такі методи та форми навчання, які б відповідали індивідуальним потребам учнів, які навчаються у межах інклюзивної освіти.Такий підхід передбачає зміну шкільної освіти у відповідності з потребами демократичного суспільства, забезпечуючи достатній рівень освіченості учнів, максимально повну соціально-психологічну адаптацію й інтеграцію випускників у соціум.
Нормативна база
3.Концепція розвитку інклюзивного навчання
5. Основні міжнародні документи по інклюзії
Співпраця школи і батьків в інклюзивній освіті .
Батьківський всеобуч "Інклюзія – нове явище для загальноосвітніх шкіл". Скачати
Вітаємо лауреата ІІІ ступеню І Всеукраїнського
дистанційного фестивалю-конкурсу "Світ Dreams"
для дітей з функціональними обмеженнями Шуліну
Катерину, ученицю Миколаївської санаторної
загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
№ 7 Миколаївської обласної ради, в
номінації "Конкурс читців" у віковій
категорії 8 -11 років!
Конкурс проведено ГО "Українська Мистецько-
Культурна Асоціація" при підтримці
Міністерства освіти і науки України з метою
виявлення талановитих виконавців серед дітей
та молоді з обмеженими можливостями.
Катерина на уроках
Дослiди. Вивчаємо як прорастають рослини.
Дизайн і технології та письмо
Корисна та шкідлива їжа. Аплікація.
Сервірування столу. Аплікація
Вітання з 8 березня
Шуліна Катя - вірш: "Сонце в небі"
— Школа-Інтернат № 7 (@AntonBorisovish) March 20, 2021
Кімната психологічної розгрузки в школі інтернаті № 7




Практичний психолог | Соціальний педагог |
Дістрянова Світлана Петрівна | Фоменко Альона Сергіївна |












Психологічний супровід учнів 1, 5класів.
Заняття з профілактики дезадаптації
Заняття №1 «Знайомство».
Мета:допомогти дітям увійти в контакт один з одним, з дорослими.
Заняття з профілактики дезадаптації: Розвиток самопізнання та впевненості у собі.
Заняття № 1 «Знайомий і незнайомий я».
Мета: Стимулювати індивідуальну і групову діяльність, активність.
Релаксація для учнів 5 класів.
Мета: Профілактика емоційного напруження.
Робота з учнями в системі інклюзивного навчання.